tisdag 17 maj 2011

Projekt flytta hem.

Håller på att packa upp saker sen igår.
Folk tycker det är jobbigt att packa ner saker,
jag tycker dock att det är betydligt jobbigare att plocka upp.
Hur fasen ska jag ha plats för alla saker i mitt rum?
Dessutom har det kommit fler möbler i mitt rum så nu ser mitt
rum ännu mindre ut.
Som inredare tycker jag inte alls om utplaceringarna av
möblerna i mitt rum.
Men det finns inte så mycket jag kan göra åt det.
Får tålas tills jag flyttar ut igen.
När nu de blir...


...dock är dagens stora fråga:
När fasen har jag köpt alla de där 18 koftorna som trängs inne i mitt kläskåp?


bild lånad härifrån

3 kommentarer:

Anonym sa...

18 koftor?!?!?!? Camilla seriöst! jag har två som jag panikköpte för att jag var i super desperat behov... törann

Camilla sa...

men koftor är som det ända jag använder nästan av långärmade tröjor. de är ju som helt mega-praktiska att ha! ^^

Anonym sa...

jag vet hur detdär känns..... de liksom bara kommer flygande och sen ligger de där :(((