söndag 22 maj 2011

Med mat i magen blir man glad.

Dock måste jag säga att den där Kinder maxi var nog godare än de varma
smörgåsarna i ugnen. Kinder maxi är nog min favoritchoklad.
Igår spenderade jag lite tid med en Sandra.
Sia-glassen var oerhört god.
Och det var med mycket nöje att få smeta allt för mörkt
foundation i ansikte på henne.
Igår kväll smet karlarna i huset ut och grillade på olika håll så då
tyckte vi kvinnorna (jag och mamma) i huset att nog måste vi ju också få
lite god mat så vi smet iväg med bilen på en stadsrunda.
Dock uppskattades inte det av karlarna.
Vi fick ju mycket godare mat än vad dom fick.
Idag har jag inte gjort något. Det tänker jag fortsätta med.

Infogar bild.


En sådan söt min hade jag igår när jag försökte få
mamma att hämta mat till mig.
...lyckades ju dock inte riktigt, blev ju tvungen att följa med...

Inga kommentarer: