söndag 3 juli 2011

Idag ont i halsen. Imorgon ont i ryggen/armarna.

Vill så gärna ha en sån här hylla. Dock gärna i svart. Den skulle passa perfekt i mina planer om hur min framtida lägenhet ska se ut.
Designed by Shawn Soh.


För de som inte visste det så arbetar jag.
Det betyder att när jag kommer hem från jobbet är jag oftast trött
och orkar inte göra så mycket.
Imorgon blir det jobb igen.

Igår blev det en snabbis till Kokkola.
Där var det meningen att jag skulle köpa tyg till min sailor fuku och köpa en ny concealer.
Men så blev det ju inte.
Mörkblått tyg går tydligen inte att hitta och stället där jag köper min concealer var stängt.
Unnade mig då en kavaj och en klänning, båda på rea.
Sen en snabbis till Marias och fixade hennes hår.

Sen på kvällen unnades det med B n´J glass. Fantastiskt.


Inga kommentarer: